می گویند با هر کس باید مثل خودش رفتار کرد !شما گوش نکنید ، چون اگر چنین بود از منش و شخصیت هیچکس ،چیزی باقی نمی ماند !هرکس هر چه به سرت آورد فقط خودت باش...نگذار برخورد نادرست آدمها ، اصالت و طبیعت تو را خدشه دار کند.اگر جواب هر جفایی ، بدی بود که داستان زندگی ما خالی از آدم های خوب می شد !اگر نمی توانی آدم خوبه ی زندگی کسی باشی...اگر برای یاد دادن همان خوبی هایی که خودت بلدی ، ناتوان هستیاگر خوبی کردی و بدی دیدی...کنار بکش!!! .... اما بد نشو....این تنها کاریست که از دستت بر می آید...تو آدم خوبه ی زندگی خودت باش..وبا وجدانت آسوده بخواب.:) ....<<دختر>>.......ما را در سایت ....<<دختر>>.... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 126
می گویند با هر کس باید مثل خودش رفتار کرد !شما گوش نکنید ، چون اگر چنین بود از منش و شخصیت هیچکس ،چیزی باقی نمی ماند !هرکس هر چه به سرت آورد فقط خودت باش...نگذار برخورد نادرست آدمها ، اصالت و طبیعت تو را خدشه دار کند.اگر جواب هر جفایی ، بدی بود که داستان زندگی ما خالی از آدم های خوب می شد !اگر نمی توانی آدم خوبه ی زندگی کسی باشی...اگر برای یاد دادن همان خوبی هایی که خودت بلدی ، ناتوان هستیاگر خوبی کردی و بدی دیدی...کنار بکش!!! .... اما بد نشو....این تنها کاریست که از دستت بر می آید...تو آدم خوبه ی زندگی خودت باش..وبا وجدانت آسوده بخواب.:) ....<<دختر>>.......ما را در سایت ....<<دختر>>.... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 122
می گویند با هر کس باید مثل خودش رفتار کرد !شما گوش نکنید ، چون اگر چنین بود از منش و شخصیت هیچکس ،چیزی باقی نمی ماند !هرکس هر چه به سرت آورد فقط خودت باش...نگذار برخورد نادرست آدمها ، اصالت و طبیعت تو را خدشه دار کند.اگر جواب هر جفایی ، بدی بود که داستان زندگی ما خالی از آدم های خوب می شد !اگر نمی توانی آدم خوبه ی زندگی کسی باشی...اگر برای یاد دادن همان خوبی هایی که خودت بلدی ، ناتوان هستیاگر خوبی کردی و بدی دیدی...کنار بکش!!! .... اما بد نشو....این تنها کاریست که از دستت بر می آید...تو آدم خوبه ی زندگی خودت باش..وبا وجدانت آسوده بخواب.:) ....<<دختر>>.......ما را در سایت ....<<دختر>>.... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 149
.
.
اما چه رنجی است لذت ها را تنها بردن و چه زشت است زیبایی ها را تنها دیدن و چه بدبختی آزار دهنده ای است تنها خوشبخت بودن ، در بهشت تنها بودن سخت تر از کویر است . )
.
.
ما را در سایت ....<<دختر>>.... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 97
===============
خانواده همیشه هم خون بودن نیست
خانواده یعنی آدمهایی در زندگیتان که
خواهان شما در زندگیشان هستند .
.آنهایی که شما را همانگونه که هستید میپذیرند .
کسانی که حاضرند هر کاری بکنند تا لبخند را بر لبانتان ببینند
و
کسی که در هر شرایطی دوستتان دارد
===============
ما را در سایت ....<<دختر>>.... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 135